Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Tieners   >   Tienerdag 9 juli 2023

Tienerdag - 9 juli 2023

Op zondag 9 juli ben je van harte uitgenodigd voor de diocesane tienerdag in Hoofddorp! Met tieners vanuit het hele bisdom komen we samen om het geloof te vieren. En dat doen we op een bijzondere plek, want in Hoofddorp hebben ze een Bijbelse tuin. In die tuin staan allerlei beelden geïnspireerd op Bijbelverhalen, maar ook bijzondere planten en bomen. Ken je bijvoorbeeld de Judasboom al?

Bereid de weg voor de Heer

Het thema van de tienerdag is 'Bereid de weg voor de Heer'. Dat is precies wat Johannes de Doper deed, hij baande de weg voor Jezus. Niet geheel toevallig is de naam van de parochie in Hoofddorp 'Joannes de Doper'. Hier ben je dus op de goede plek om te leren hoe je dat doet. Want hoe geef jij ruimte aan Jezus in jouw leven?

14:00 uur Opening en kennismaking

14:45 uur Uitleg thema en uitwisseling

15:15 uur Pauze en spel

15:45 uur Uitleg beeldentuin en labyrint