Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Tieners   >   Teens Get Together 30 oktober bij jongerengroep 'On The Road'

Teens Get Together 30 oktober bij jongerengroep 'On The Road'

Jong bisdom Haarlem-Amsterdam start dit najaar met 'Teens Get Together'. Hiervoor zijn alle tieners (12 t/m 18) uit het hele bisdom uitgenodigd. We gaan met elkaar op bezoek bij één van de tiener- of jongerengroepen in ons bisdom. 30 oktober zijn we voor het eerst te gast bij jongerengroep ‘On The Road’

Elkaar vaker ontmoeten

Ben je afgelopen zomer naar het tienerkamp geweest, al langer geleden met ons mee geweest op bedevaart of ooit aan een tienerdag van ons deelgenomen? Het is hoog tijd om elkaar weer eens te ontmoeten. Ken je ons nog niet zo goed en wil je graag jonge mensen ontmoeten die zich ook afvragen wat ze met hun leven moeten? Kom dan ook gezellig langs. Het wordt het leuke en actieve avond.

Hemels Leven

Het thema van de avond gaat over het leven hier op aarde en het leven in de Hemel. ‘Hemels leven’, is proberen de Hemel op aarde brengen. Hoe lukt dat als we niet weten hoe het er in de Hemel aan toe gaat? Daar gaan we over nadenken met behulp van creatieve spellen, de Heiligen in onze kerk en getuigenissen van jongeren.

Programma

Je bent welkom vanaf 16:45. We praten eerst even bij omdat we elkaar misschien lang niet hebben gesproken. Daarna bereiden we ons op een creatieve manier voor op het thema. Rond 18:00 uur eten we samen. On The Road maakt iet lekkers voor ons klaar. Na het eten gaan we verder aan de slag met het thema ‘Hemels leven’. De pastoor van de parochie, pastoor Frank, zal ons helpen bij het nadenken over de Hemel en de Hemel op aarde. Aan het einde van de avond sluiten we actief af en is er weer tijd om even lekker te chillen.

Aanmelden

Je kunt je HIER aanmelden. Meld je aan voor vrijdag 28 oktober. Dan heeft ‘On The Road’ tijd om het eten goed voor te bereiden. Betalen kan bij aanvang van de avond.

Aanvang:      16:45 uur
Locatie:         Pastorie Dionysius Parochie Het Familiehuis van de Dionysiusparochie
Route            Ingang tegenover Van Veenweg 3, parkeerplaats op, door het ijzeren hek gaan
                        en dan meteen linksaf het kleine paadje op
Adres:           Middenweg 248, Heerhugowaard
Einde:           Tussen 20:30 en 21:00
Kosten:          € 2,50 (voor het eten)

Tips voor je ouders:

Er is voldoende ruimte om te parkeren voor en rondom de kerk.