Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Wereldjongerendag(en)   >   WJD-roll up banners te koop

Laat zoveel mogelijk jongeren in jouw omgeving of parochie weten dat de Wereld Jongerendagen eraan komen en dat Jongbisdom Haarlem-Amsterdam met een toffe reis daar naartoe gaat. Om je een handje te helpen is er speciaal voor deze reis een uitgebreid repertoire aan promotiemateriaal ontwikkeld.

In dit assortiment staan speciale WJD-Roll up banners voor de reis ‘Dare2share!’ klaar. Deze banners kun je plaatsen in jouw jongerenruimte, parochie, school of op elke plek waarvan jij denkt dat ze thuishoren. Deze banners kun je bij ons bestellen en kosten €45,- inclusief verzendkosten.

Promotieteam

Wil jij ook dat wij in jou parochie een presentatie geven over de WJD? Neem contact op via het onderstaande e-mailadres. Ons promotieteam staat klaar om jullie het laatste nieuws over de WJD bekend te maken. Wil jij gratis meer promotiemateriaal (posters, flyers of visite kaartjes) ontvangen? Stuur dan een email!

info@jongbisdomhaarlem.nl

Meer over de WJD Krakau 2016

Klik HIER!

Gerelateerde artikelen Jongeren | WJD | 2016 | Dare2share!