Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Jongeren   >   Onderscheidingsdag levensvragen 4 nov 2018

Onderscheidingsdag levensvragen 4 nov 2018

Denk je na over grote keuzen als opleiding, beroep, relatie, huwelijk, leven voor God, werken voor God, priester­schap, ... ? Dan is dit een dag voor jou om met de hulp van de H. Geest en geestelijke leiding tot verdere onderscheiding te komen.

Pieker niet!

Op zondag 4 november 2018 wordt in het Diocesaan Heiligdom Onze Lieve Vrouw ter Nood te Heiloo een ‘Onderscheidingsdag levens­keuzen’ gehouden voor jongeren van 17 t/m 27 jaar. Rector J. de Wit en pastoor J. Smith zullen de begeleiders zijn. Er zullen enkele inleidingen zijn, maar ook veel ruimte voor uitwisseling en gebed. Tevens kun je, als je dat wenst, in­di­vi­dueel met de begeleiders spreken. Ook door te horen hoe leeftijdsgenoten er mee omgaan zal het een heel inspirerende dag zijn. Blijf niet in je zelf piekeren, maar kom!

"Er hangt een ontspannen sfeer"

Een van de deelnemers van afgelopen editie kijkt met een tevreden blik terug op de dag: "Er hangt een ontspannen sfeer. De plek waar je nu staat in het onderscheidingsproces is prima, ook al is dat aan het eerste begin. Ik heb vooral geleerd: Neem de tijd en maak vooral geen overhaaste keuzes."

Kijk hier voor een verslag van de afgelopen editie om een beeld te krijgen van de dag: https://www.bisdomhaarlem-amsterdam.nl/index.php?p=news&id=3341

Begeleiding: Rector J. de Wit en pastoor J. Smith

Tijd: 10:00 tot 16:00 uur, H. Mis 10:30 uur in Bedevaartskapel

Waar: Diocesaan Heiligdom O.L.V. ter Nood, Hoogeweg 65, Heiloo