Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Jongeren   >   Sponsoractie WJD Panama

Sponsoractie voor WJD-gangers en jongerengroepen

Ga jij naar de WJD of behoor je tot een enthousiaste jongerengroep? Dan is deze sponsoractie speciaal voor jou!
De reis naar Panama is een dure reis en daarom heeft een jongerengroep uit bisdom Haarlem-Amsterdam een leuke sponsoractie bedacht. Sanctus Vergilius brouwt zijn eigen bier en verkoopt deze ook aan andere jongerengroepen om door te verkopen in hun eigen parochie of onder vrienden en familie. Daarmee krijg jij de kans om een extra zakcentje te verdienen als financiering voor de reis naar de WJD Panama, voor jezelf of jongeren uit jouw jongerengroep.

Het bier

Het bier wordt in De Noord (gemeente Heerhugowaard) gebrouwen door de jongerengroep Sanctus Vergilius. Zelf hebben ze de eerste lichting Blond bier al verkocht. Het bier heeft de naam Vergilius - het bier om te delen. Het bier zit in flessen van 75 cl. en dus uitermate geschikt om te delen met anderen. Daarmee krijgt ook de drinker iets mee van het groepsgevoel van de WJD.

Gëinteresseerd in de WJD Panama of Thuisblijversprogramma?

Klik HIER

Hoe kan ik deelnemen aan de actie?

De flessen zijn vanaf halverwege augustus op twee plekken in het bisdom te verkrijgen; in Haarlem en in Heerhugowaard. Je zou alvast een voorverkoop kunnen starten in je eigen omgeving. De flessen kosten €4,90 per stuk en zijn te verkopen voor €7,50 à €8,-. Bij het ophalen van de flessen dien je contant het geld te betalen of wanneer je het in De Noord ophaalt kun je ook vooraf geld overmaken naar de rekening van Sanctus Virgilius: NL18RABO0330 351079 t.n.v. R.K. Kerk H. Hart

Afhalen in De Noord (Heerhugowaard)

Afhaaladres:            Middenweg 585, 1704 BH De Noord (gemeente Heerhugowaard)

Betalen:                     Contant of vooraf naar Sanctus Virgilius:

NL18RABO0330 351079 t.n.v. R.K. Kerk H. Hart

Contactpersoon:    Gerrie Groot, gerrie.groot@gkz.nl of bel 06-54978278

Afhalen in Haarlem

Afhaaladres:              Jansstraat 41, 2011 RT Haarlem

Betalen:                        Contant

Contactpersoon:      Carolien Hoogenboom, choogenboom@bisdomhaarlem-amsterdam.nl

Creatieve acties

Laat bij de verkoop je creativiteit de vrije loop; verkoop het bier in je parochie los, als actie van twee, in een kerstpakket of verjaardagspakket.

Voorbeeld borrelpakket

Bier sponsoractie.jpg

Voorbeeld Vaderdag

Ter inspiratie (moederdag)