Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Tieners   >   Kerstnight voor tieners in Haarlem

Kerstnight voor tieners in Haarlem

17 december organiseert LifeTeen Haarlem een Kerstnight voor tieners. Tijdens deze avond vieren we het feest van kerstmis op unieke wijze te Haarlem. Alle tieners van 12 t/m 15 jaar uit bisdom Haarlem-Amsterdam zijn deze avond uitgenodigd voor de night.

De avond begint met een eucharistieviering in de St. Josephkerk waarin Mgr. Hendriks zal voorgaan. Deze viering zal worden begeleid door de band 'Living Tree'. Het is 17 december nog geen kerst, maar we kijken al voorruit naar het feest wat komen gaat. De viering zal daarom al wat van de kerstfeest zichtbaar maken.

Potluck party

Na de viering eten we samen met elkaar en doen we een korte creatieve verdieping. Iedereen wordt gevraagd om iets voor de maaltijd voor te bereiden en mee te nemen naar de avond. Samen realiseren we zo de maaltijd in de stijl van een ‘Potluck party’. Ga er dus vanuit dat je wordt verrast door de andere wat je te eten krijgt en vergeet niet zelf iets lekkers voor te bereiden voor deze kerstmaaltijd.

Aanmelden

Wil je er bij zijn? Laat dan even weten dat je komt. Dan houden ze bij LifeTeen rekening met je deelname. Je kunt je aanmelden via post@lifeteen-haarlem.nl. Zorg dat je bij het aanmelden je voor- en achternaam, E-mailadres en geboortedatum vermeld.

Tip:
Het is leuk als deze avond je met jouw kleidingkeuze op een grappige of leuke manier bijdraagt aan de kerstsferen.

Wanneer: Zaterdag 17 december 2016
Tijd: 18.00 uur
Waar: St, Josephkerk, Jansstraat 41, Haarlem
Entree: Gratis
Openbaar vervoer: Vanaf station Haarlem is het 5 minuten lopen naar de kerk.
Parkeren: Brengen en halen is mogelijk. Parkeren in de stad: €4,10 p.u.
Tip: Parkeergarage stationsplein

Meer informatie over het kerstfeest voor tieners vind je op de Facebookpagina van LifeTeen Haarlem.