Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Tieners   >   Kerstfeest voor tieners 23 december te Haarlem

Kerstfeest voor tieners 23 december te Haarlem

Lifeteen Haarlem organiseert samen met Jong bisdom Haarlem-Amsterdam een kerstfeest voor tieners. Alle tieners en tienergroepen van 11 t/m 17 jaar uit bisdom Haarlem-Amsterdam zijn deze avond uitgenodigd voor het feest. Het feest zal plaatsvinden op zaterdag 23 december in het Josephhuis te Haarlem.

De avond begint met een eucharistieviering in de St. Josephkerk. Deze viering zal worden begeleid door de band 'Living Tree'. Hulpbisschop Hendriks zal in de viering voorgaan.  Het is 23 december nog net geen kerst, maar we kijken al voorruit naar het feest dat de dag erna losbarst. In de viering zal daarom al wat van het kerstfeest zichtbaar maken.

Potluck diner

Na de viering eten we samen met elkaar. Iedereen wordt gevraagd om iets voor te bereiden voor de maaltijd en dat mee te nemen naar de avond. Samen creëren we zo een feestelijke maaltijd in de stijl van een ‘Potluck diner’. Je wordt verrast door de andere deelnemers in wat je te eten krijgt. Vergeet natuurlijk niet zelf iets lekkers voor te bereiden voor deze kerstmaaltijd. Je hoeft niet voor iedereen iets voor te bereiden. Maak iets wat je met 4 a 5 personen kunt delen. Als iedereen dat doet, hebben we genoeg voor iedereen.

Aanmelden

Wil je erbij zijn? Meld je aan via info@lifeteen-Haarlem.nl of schrijf je in via de website www.jongekerk.nl. Zorg dat je bij het aanmelden je voor- en achternaam, e-mailadres en geboortedatum vermeld.

Wanneer:                       Zaterdag 23 december 2017
Tijd:                                  17.45 uur
Waar:                               St, Josephkerk, Jansstraat 41, Haarlem
Entree:                             Gratis
Openbaar Vervoer:    Vanaf station Haarlem is het 5 minuten lopen naar het Josephhuis.
Parkeren:                        Brengen en halen is mogelijk. Parkeren in de stad: €4,10 p.u.
Tip:                                     Parkeergarage stationsplein is goedkoper

Aanmeldingsformulier