Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Agenda   >   Diocesane vormselviering

Diocesane vormselviering

Datum: 07/06/2014

Ook dit jaar kun je weer met vele andere tieners, jongeren en (jong)volwassenen in een mooie, grootse gebedsviering het sacrament van het Vormsel te ontvangen. De viering zal worden gehouden op zaterdag 7 juni om 15:00uur in de grote kapel van het heiligdom van Onze Lieve Vrouw (OLV) ter Nood in Heiloo.

Eén of meerdere bisschoppen van ons Bisdom zullen jou het sacrament van het vormsel toedienen.

Er zal een viering worden gehouden om 15.00uur. Wanneer de toestroom te groot is, zal er een extra viering worden ingelast om 11:00uur.

Het is de bedoeling dat je in de parochieregio wordt voorbereid op het ontvangen van dit sacrament.

Een werkgroep o.l.v. het jongerenpastoraat organiseert deze viering.

Aanmelding voor deze viering gebeurt door die pastorale kracht die jou/jullie op het sacrament van het vormsel voorbereidt. Vragen of Aanmelden kan via info@jongbisdomhaarlem.nl. U kunt ook bellen: 023-5112660 Aanmelden kan tot uiterlijk 15 mei 2014.

Wanneer:
Zaterdag 7 juni
waar:
Heiligdom onze lieve vrouw ter Nood - Heiloo
tijd:
15:00uur (evt. extra: 11:00uur)